“Ιστορίες να ακουστούν!”: Άρθρο στο ertnews.gr για Πανελλήνιο Μαθητικό Διαγωνισμό

Σας αρέσουν οι ιστορίες; Ο κινηματογράφος; Η καταγραφή τους; Θέλετε να ακουστεί η φωνή σας; Να συνεισφέρετε στην ατομική και συλλογική μνήμη με μια δικιά σας ιστορία, κάποιου φίλου, κάποιου συγγενή ή κάποιου ακόμη που δεν γνωρίζετε; Θέλετε να αναπτύξετε δεξιότητες στην παραγωγή μιας ηχητικής ή/και οπτικοακουστικής δημιουργίας;

Αν ναι, υπάρχει μια πρόταση από το Φεστιβάλ Κινηματογράφου Χανίων που διοργανώνει Πανελλήνιο Μαθητικό Διαγωνισμό με θέμα «Ιστορίες για ν’ ακουστούν!».

Με την έγκριση του Υπουργείου Παιδείας, Θρησκευμάτων και Αθλητισμού, [Αρ. Πρ: Φ.3/122504/ΓΔ4/30-10-2023]  – Φεστιβάλ Κινηματογράφου Χανίων και Πολιτιστική Εταιρεία Κρήτης.

Μπορείτε να το διαβάσετε σε άρθρο του ενημερωτικού ιστότοπου της ΕΡΤ:
«Ιστορίες για ν’ ακουστούν!»: Πανελλήνιος Μαθητικός Διαγωνισμός από το Φεστιβάλ Κινηματογράφου Χανίων

Αφορά δημόσια ή ιδιωτικά σχολεία:  Δημοτικά (τάξεις Γ΄ έως Στ΄), Γυμνάσια και Λύκεια της Ελλάδας, (σχολικές τάξεις ή μαθητικές ομάδες με υπεύθυνο/η εκπαιδευτικό ή μεμονωμένα άτομα που φοιτούν στα σχολεία).

Επειδή για τη συμμετοχή πρέπει να κάνετε ενέργειες μέσα στο Νοέμβριο, λάβετε γρήγορα τις αποφάσεις σας! Αναλυτικό χρονοδιάγραμμα υπάρχει στο ως άνω άρθρο, μαζί στόχους, παραδοτέα, κριτήρια αξιολόγησης και βραβεία! Δηλώσεις Συμμετοχής εδώ.

Τα θέματα τα παραθέτουμε και εδώ για να δείτε άμεσα αν ενδιαφέρεστε:

 

Θέματα του Διαγωνισμού

  • Ιστορίες για το σχολείο (ιστορίες για το σχολικό κτήριο, τη σχολική τάξη, τη σχολική αυλή, τους συμμαθητές/-τριες, τα μαθήματα, τα σχολικά βιβλία, τα σχολικά αντικείμενα, τις σχολικές εκδρομές… κάθε ιστορία της σχολικής ζωής…)
  • Ιστορίες για δώρα (ιστορίες για δώρα που λάβαμε, που δώσαμε, που θα θέλαμε να δώσουμε, που θα θέλαμε να λάβουμε, που δεν προλάβαμε να δώσουμε…)
  • Ιστορίες για παρέες (ιστορίες για παρέες που θα θυμόμαστε για πάντα, ιστορίες για δράσεις μιας παρέας στη γειτονιά, στο σχολείο, στην κοινότητα, ιστορίες για παρέες που χάθηκαν στον χρόνο…)
  • Ιστορίες από τη ζωή (ιστορίες που έχουν αποτυπωθεί στον αφηγητή/στην αφηγήτρια από την ζωή του/της… καθημερινότητα, εργασία, μετανάστευση, μετακινήσεις, ψυχαγωγία, ελεύθερος χρόνος, εθελοντισμός…)
  • Ιστορίες διατροφής (ιστορίες που σχετίζονται με παραδοσιακά προϊόντα -λάδι, κρασί, βότανα-, διατροφικές συνήθειες, ήθη/έθιμα διατροφής…)

  * Στον ρόλο του αφηγητή/-τριας ιστοριών μπορεί να είναι μαθητές/-τριες, εκπαιδευτικοί, γονείς και συγγενείς των μαθητών/-τριών και μέλη της ευρύτερης κοινότητας.

 

Μην αμελήσετε να δείτε τα βραβεία είναι πραγματικά κίνητρο για οπτικοακουστικό εγγραμματισμό!

 

Μοιράσου το άρθρο!