Ρεπορτάζ: Κούκλες σε αναπηρικά αμαξίδια σε 25 βιτρίνες επιχειρήσεων του Ηρακλείου

To μήνυμα της ισότιμης αντιμετώπισης των αναπήρων στέλνουν επιχειρήσεις του Ηρακλείου συμμετέχοντας για δυο εβδομάδες σε μια πρωτότυπη δράση, σύμφωνα με το ρεπορτάζ της δημοσιογράφου της ΕΡΤ Φανής Καλαθάκη.
«Η αναπηρία στη Βιτρίνα», είναι μια πρωτοβουλία της αστικής μη κερδοσκοπικής εταιρείας “akako” σε συνεργασία με τον εμπορικό σύλλογο της πόλεως.
” Ένα βήμα προς την ορατότητα” – στόχος: η πρόκληση συζήτησης γύρω από την πρόσβαση. Κάτι παραπάνω από την πρόσβαση της δομής μια και πρώτα πρέπει ”να γίνει προσβάσιμη η αντίληψη” σύμφωνα με όσα λέει στη συνέντευξη ο ιδρυτής της ”akako”.
Η απόκριση του κόσμου ήταν θετική. ”Το μήνυμα περνάει γιατί δεν καλούμε κάπου τον κόσμο να τον νουθετήσουμε – βάζουμε το αμαξίδιο στο βλέμμα του, στην καθημερινότητά του, στη θέασή του”. Ο Κωνσταντίνος Σύρμος, ιδρυτής της akako.gr εξηγεί πως η δράση λειτουργεί και οδηγεί εύκολα, με μια σάρωση τον κόσμο να μάθει περισσότερα μέσω της ιστοσελίδας.
Η βασική ιδέα είναι μέσω της ιστοσελίδας να γίνει ενημέρωση για τις λεγόμενες ορατές και αόρατες αναπηρίες, να καταρριφθούν μύθοι και να αντικατασταθούν με γεγονότα. «Δεν υπάρχει η έκφραση καθηλωμένος σε αμαξίδιο, γιατί αυτό προσφέρει στο άτομο με αναπηρία την αντίστοιχη δυνατότητα με ένα αυτοκίνητο για να μετακινείται».
Αν και ”αυτή η δράση, ουσιαστικά, δεν είναι για τους ανθρώπους με αναπηρίες” αλλά ”για όλους τους άλλους” το όφελος που προκύπτει για την αγορά ”δεν είναι αν θα έρθει ένα πελάτης με αναπηρία αλλά είναι όλος ο κοινωνικός του κύκλος και περίγυρος που βλέπει αλλιώς ακόμα και το κατάστημα…”
Μπορείτε να διαβάσετε περισσότερα στο άρθρο του ertnews.gr
Μήνυμα συμπερίληψης από επιχειρήσεις του Ηρακλείου -Κούκλες σε αναπηρικά αμαξίδια σε 25 βιτρίνες
ή στην ιστοσελίδα:
https://akako.gr/i-anapiria-sti-vitrina/












