Δύο σημαντικές διακρίσεις για την ΕΡΤ στα Social Media Awards 2023
Η ΕΡΤ και φέτος συνεχίζει να βραβεύεται για την στρατηγική, την καινοτόμα υλοποίησή της και χρήση των Social Media! Μετά το Bronze Award του Di/Me 2023, στη κατηγορία “Best Use of Facebook” για το Fb account της ΕΡΤ, αυτή τη φορά βρέθηκε υποψήφιοι στα Social Media Awards 2023, τον θεσμό που αναδεικνύει και βραβεύει τα πιο φρέσκα και δημιουργικά case studies.
Η ΕΡΤ ανάμεσα σε 70 και πλέον εταιρίες, απέσπασε δύο βραβεία της διοργάνωσης.
Δύο μοναδικά βραβεία σε δυο διαφορετικές κατηγορίες έφεραν το Silver Award για το “Most Innovative Use of YouTube Trends & Insights” και το Bronze Award για το “Best Social Media Strategy for Audience Engagement”
H EPT βραβεύτηκε επίσης με Bronze Award, στην κατηγορία “Best Social Media Strategy for Audience Engagement”, για τη στρατηγική που αναπτύχθηκε για τη πρεμιέρα της σειράς «Το Βραχιόλι της Φωτιάς», στο ERTFLIΧ. Το challenge εδώ ήταν η ανάπτυξη μιας 360ο επικοινωνίας στην οποία η σειρά θα είχε παρουσία σε Off line & On line μέσα, αξιοποιώντας assets εντός και εκτός ΕΡΤ. Βασικό στοιχείο των promo υλικών ήταν να προωθούν το μήνυμα ότι όλα τα επεισόδια της σειράς ήταν αποκλειστικά διαθέσιμα μέσω ERTFLIX, για θέαση από οποιαδήποτε συσκευή, οποιαδήποτε ώρα της ημέρας. Την εβδομάδα προβολής, τα οχτώ επεισόδια της σειράς ξεπέρασαν το1Μ views, εκτινάσσοντας την επισκεψιμότητα του ERTFLIX κατά 49%συγκριτικά με την προηγούμενη εβδομάδα. Το 50% των views έγιναν από υπολογιστές, tablet, κινητά τηλέφωνα – με πάνω από το 23%, να προτιμά το κινητό τους τηλέφωνο. Επιπλέον η αύξηση του engagement, του traffic και των views σε όλα τα Social Media accounts του ERTFLIX συνετέλεσε στη δημιουργία μιας δυνατής κοινότητας αλλά και στην αύξηση του shareability στο ψηφιακό περιβάλλον.