Δύο σημαντικές διακρίσεις για την ΕΡΤ στα Social Media Awards 2023

Η ΕΡΤ και φέτος συνεχίζει να βραβεύεται για την στρατηγική, την καινοτόμα υλοποίησή της και χρήση των Social Media! Μετά το Bronze Award του Di/Me 2023, στη κατηγορία “Best Use of Facebook” για το Fb account της ΕΡΤ, αυτή τη φορά βρέθηκε υποψήφιοι στα Social Media Awards 2023, τον θεσμό που αναδεικνύει και βραβεύει τα πιο φρέσκα και δημιουργικά case studies.

Η ΕΡΤ  ανάμεσα σε 70 και πλέον εταιρίες, απέσπασε δύο βραβεία της διοργάνωσης.

Δύο μοναδικά βραβεία σε δυο διαφορετικές κατηγορίες έφεραν το Silver Award για το “Most Innovative Use of YouTube Trends & Insights” και το  Bronze Award για το “Best Social Media Strategy for Audience Engagement”

H ΕΡΤ απέσπασε το Silver Award στην κατηγορία “Most Innovative Use of YouTube Trends & Insights”. Η συνολική επιτυχία του καναλιού της εταιρίας στο YouTube, για φέτος, δεν περιορίζεται μόνο στην ανάγνωση των μετρήσιμων δεικτών, όπως αυτή αποτυπώθηκε σε μια συγκριτική μελέτη δεδομένων, αντανακλώντας τόσο το μέγεθος της κοινότητας όσο και την διάδραση. Η συνολικά θετική ανάπτυξη του καναλιού ενισχύεται από την αξιοποίηση των τελευταίων τάσεων σχετικά με τις αλγοριθμικές και αυτοματοποιημένες προτάσεις, με βασικό σημείο ενδιαφέροντος αυτές να προσεγγίσουν διαφορετικά κοινά και περιεχόμενο. Το σημαντικότερο όμως που επιτεύχθηκε φέτος είναι η δημιουργία μιας ψηφιακής κοινότητας, εντός και εκτός πλατφόρμας, γύρω από το πολυποίκιλο και συχνά ετερόκλητο περιεχόμενο όλων των γραμμικών και ψηφιακών καναλιών της Δημόσιας Τηλεόρασης. Αυτό είναι άλλωστε και ένα μοναδικό χαρακτηριστικό των ψηφιακών μέσων της ΕΡΤ και ιδιαίτερα του YouTube καναλιού της.

H EPT βραβεύτηκε επίσης με Bronze Award, στην κατηγορία “Best Social Media Strategy for Audience Engagement”, για τη στρατηγική που αναπτύχθηκε για τη πρεμιέρα της σειράς «Το Βραχιόλι της Φωτιάς», στο ERTFLIΧ. Το challenge εδώ ήταν η ανάπτυξη μιας 360ο επικοινωνίας στην οποία η σειρά θα είχε παρουσία σε Off line & On line μέσα, αξιοποιώντας assets εντός και εκτός  ΕΡΤ. Βασικό στοιχείο των promo υλικών ήταν να προωθούν το μήνυμα ότι όλα τα επεισόδια της σειράς ήταν αποκλειστικά διαθέσιμα μέσω ERTFLIX, για θέαση από οποιαδήποτε συσκευή, οποιαδήποτε ώρα της ημέρας.  Την εβδομάδα προβολής, τα οχτώ επεισόδια της σειράς ξεπέρασαν το1Μ views, εκτινάσσοντας την επισκεψιμότητα του ERTFLIX κατά 49%συγκριτικά με την προηγούμενη εβδομάδα. Το 50% των views έγιναν από υπολογιστές, tablet, κινητά τηλέφωνα – με πάνω από το  23%, να προτιμά το κινητό τους τηλέφωνο. Επιπλέον η αύξηση του engagement, του traffic και των views σε όλα τα Social Media accounts του ERTFLIX συνετέλεσε στη δημιουργία μιας δυνατής κοινότητας αλλά και στην αύξηση του shareability στο ψηφιακό περιβάλλον. 

 

Μοιράσου το άρθρο!